sålängedulever

Alla inlägg under december 2012

Av victoria - 31 december 2012 15:27

Hej på er allaihopa!


Vad ska man säga "gott nytt år " kan man säga det innan kl 12 ? jag vet inte men jag gör det ändå.

precis som förra året blir det ett helvete, hatar det men vad ska man göra då? jo man får sitta hemma och lyssna på musik och de alla statusar & bilder på facebook om hur kul dem har, när man själv sitter ut på "landet" hos sin fosterfamilj och pojkvännen gjorde slut igår och min fortföräldrar inte kommer överens om ifall jag skulle få åka någonstans så dem tar ut det på mig och säger att jag måste stanna hemma precis som alla andra 4 år jag har bott här.

trevligt trevligt, man får försöka hålla humöret på topp även fast det mesta är skit och jag är helt förstörd. 



Men ni får ha det så jävla bra, puss på er !   

Av victoria - 29 december 2012 14:41

Jag har funderat över en sak, varför finns svartsjuka egentligen ? jag är en väldigt svartsjuk person, men det vill jag inte vara. Jag kan säga vad som hellst och göra vad som hellst när jag är svartsjuk, jag tänker inte mig för.

jag hatar att vara svartsjuk, men blir orolig, och det är jobbigt. 

Folk säger att det innebär att man inte litar på din partner, men det gör jag , det är inte det. 

Jag önskar bara att det kunde försvinna. får ont i magen av det. 

Men annars är allt bara bra, ännu en tråkig lördag, det ända man gör är att snacka lite med kompisar och kollar tv, trött som ett svin är jag också för att jag kolla på "die hard 4.0 " , jag måste ju bara säga att den är as bra!

Det kan jag verkligen rekommendera till dem som gillar action filmer och såna här fight filmer eller vad man ska säga , en total 10. En kompis fixar en ny header till mig, vi får se ifall den blir bra  




Puss & kram !

Av victoria - 27 december 2012 18:27

Mina grannar kom och klagade för att dem hörde musiken.... JAG ÄR SÅ GRYMT GLAD. JAG FICK EN FETT JÄVLA STEREO MED 250WATT OCG VÄRSTA BASSEN JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. sen fick jag massa annat ed det är inte viktigt, hahah HAPPY GIRL ! 


nemen ja, PUSS PÅ ER !

Av victoria - 26 december 2012 14:48

Jaha då drar man sig till kumla snart då, äckelkumla.

Vill stanna hos mamma, hoppas det blir snöstorm eller något så vill inte kan åka... för vi måste till mjölbystation för vi åker tåg. alltså jag och min lillasyster.

Men jaja, har ju pojkvännen i kumla. två stycken som betyder mest för mig.


Pojkvän & mamma.

Av victoria - 24 december 2012 14:29

Har fixat mig lite , har en röd tajt klänning och ska snart sminka mig. Morfar kommer snart hiiiiiiiiiiiiiiiiiit!

har inte träffat han på jätte länge, ska bli kul !

Jag har redan öppnat mina julklappar här oss mamma och jag fick bara en av alexandra min storasyster, fick en klocka!

 men nu ska jag gå och gosa med min katt ungar men ni får ha en riktigt bra jul allihopa !  

Av victoria - 22 december 2012 16:41

Jag är äntligen hemma hos mamma, Det kom in en snubbe på tåget och fråga: är den här påväg till mjölby? 

jag : ja det är den !

sen kolla min lillasyster snett på men sen här man att snubben ringe och säger : jag har suttit i en cell hela natten och vill anmäla personalen, jag var behandlad illa. och jag ska slå sönder hela polishuset kl 5.

jag bara tänkte omg...... man kände lukten av alkohol, "nu är vi mjölby" säger en röst ifrån tåget, snubben frågar oss : är vi i mjölby nu ? man bara men stakars kille.. men jajaja.

nu vätar jag bara på ett svar ifrån en person, hoppas det blir det svaret jag vill höra.


men ni får ha det så bra! <3


Av victoria - 21 december 2012 16:16

Ni som har mig på facebook, skrev " blogg" i chatten om ni följer min blogg.

Av victoria - 21 december 2012 14:14

Jag kräver inga julklappar av mig mamma, bara jag får tillbringa tiden med henne. 

eftersom jag inte bor med henne, saknar henne jätte mycket och längtar som fan tills imorgon för då ska jag ta tåget till henne och kommer tillbaka på onsdag!

Jag hoppas alla kommer få en jätte bra jul , och att ni får många julklappar! 

 

 

 

puss och kram !

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag videoblogga?
 Ja
 Nej
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vad tycker du om bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards