sålängedulever

Alla inlägg under februari 2013

Av victoria - 23 februari 2013 19:40

Tjatja BLOGGEN, nejmen nu har jag kommit hem och samlat mig, har sovit hos Amanda och JAG kommer lägga ut ganska många bilder, tips på om vad jag skriva så kontakta mig på facebook, nasse riutta.
Mobba inte namnet men ja, lägger upp bilderna snart, ha det bra pusshej

Av victoria - 21 februari 2013 21:16

Idag har jag varit på bodaborg skriver mer imorgon är as trött pusshej

Av victoria - 18 februari 2013 11:37

Åhh jag skrev ju att jag var sjuk igår , det är så jävla jobbigt.. men jag har blivit bättre, nu ligger jag i sängen och kollar på mtv , gör nog ett inlägg senare, pusshej

Av victoria - 17 februari 2013 11:11

Åh passar ju bra till sporlovet att bli sjuk också, jag fick på pencelin när alla andra vara sjuka i min familj men nu var det typ en vecka sen två kanske dem var sjuka, och nu åker jag dit på det, åh orka. Eftersom jag har asma så blir det jobbigare än vad det brukar vara, ibland har jag blivit tvungen att åka in till sjukhuset bara för att jag har fått lunginflammation av förskyldningen, hoppas jag inte får det den här gången, någon som har ett tips på vad man ska göra så man bli frisk snabbt? Hjäääääälp mig.

Av victoria - 15 februari 2013 14:46

Längesen jag gjorde ett inlägg , jag vet. Var ute igår med kompisar sen stack jag upp till Selma, hon är fan bäst, hon är en som alltid kommer finnas här för en, kommer alltid med bra tips, en bra lyssnare.
Till er som tycker hon är dryg säger jag bara , hon är inte dryg , ni känner henne bara inte, du har en jätte gullig sida , men när hon är arg ska man passa sig, hon är världens gulligaste person, jag älskar dig gumman och tack för kläderna igår och tack för kvällen <3


Ni får lite bilder också ,

Av victoria - 3 februari 2013 16:50

Jag är ganska dåligt på att blogga jag vey, lägger mest ut bilder, men det är inge roligt att blogga när man aldrig får kommentarer eller något, vet inte hur jag ska göra... Ta bort BLOGGEN eller fortsätta...

Av victoria - 2 februari 2013 17:20

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag videoblogga?
 Ja
 Nej
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vad tycker du om bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards