sålängedulever

Alla inlägg under april 2013

Av victoria - 30 april 2013 16:43

Ni undrar säkert hur det va på Justin Bieber, åhhh jag grät så jävla mycket och skrek. Dagen efter konserten så stod jag utanför hans hotell, så puss sur för att han kom ut en timme efter jag hade åkt. Men han va så jävla snygg. Och jag tycker globen skulle ha lite mer mellan rum emellan raderna där stolarna står för när Justin tog av sig råka jag skada mitt ben ^^...
Hehe men jaja nu är det valborg och jag ska inte göra ett skit , eller jo vara hemma och grilla ? Jippi i det här vädret. Men får väl försöka ha roligt iaf. Kommer lägga ut bilder ifån globen lite senare . Ha det bra !

Av victoria - 23 april 2013 12:41

Snart drar man till globen och kolla på sin älsklibg, billllder kommer .

Av victoria - 21 april 2013 13:30

Det var längesen jag gjorde ett inlägg. Det har hänt jävligt mycket saker sen dess. Men det jag vill berätta om är att jag ska kolla på min älskling på tisdag. Justin bieber, jag är så stolt över honom. Min bejb.
Söndag, vad ska man göra en sånhär tråkig dag. Tycker ni kan skriva lite tips till mig på facebook ? Om vad jag ska blogga om . Hur min blogg bli mer intressant. Hör av er pusshej

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag videoblogga?
 Ja
 Nej
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vad tycker du om bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards