sålängedulever

Alla inlägg under september 2013

Av victoria - 29 september 2013 15:14

Klockan är 15:18 just nu och jag har inte gjort ett piss idag, denna helg har varit seriöst sämst.

jag har egentligen ingen aning om vad jag ska blogga om just nu. Det finns en sak jag skulle vilja att ni gjorde det är jag kommentera vad jag skulle kunna skriva om och vad jag kan göra bättre med bloggen, behöver lite tips. så lämna en kommentar eller vad ni nu gör, det skulle va as gulligt verkligen.

har inget speciellt att skriva om idag så ska nog sätta mig och spela lol igen och snacka med min bästavän, men hoppas att alla har haft en as grym helg och att ni får en fortsatt bra dag , puss<3

jag

Av victoria - 28 september 2013 15:43

 

Av victoria - 28 september 2013 15:36

 

Av victoria - 28 september 2013 15:28

Nu har jag fått skriva om detta inlägg typ 3 gånger, vet inte varför men aja.

Hur mår mina typ 20 läsare då? efter inlägget igår så satte jag mig och spela lol med några killar ifrån skolan, jävligt roligt faktiskt. har nyss ätit och nu sitter jag och snackar med killarna igen. Jag kommer troligtvis inte göra något speciellt idag. Jag har funderat på hur mycket jag egentligen ska satsa på bloggen? för det skulle va jävligt roligt att ha en blogg som är populär eller vad man nu ska säga haha, men vi får väl se hur det blir. 

Hoppas alla får en as bra dag, och ni som är på topp idag, taa det lugnt.


puss 

<3

Av victoria - 27 september 2013 15:53

                     

Av victoria - 27 september 2013 15:37

Yes, äntligen är det fredag. ingen jävla skola, så skönt.

just nu sitter jag och lyssnar på musik, och tror inte att min fredag kommer bli så mycket roligare. jag har ingen anning om vad jag ska skriva om faktiskt, kände bara för att skriva ett inlägg om något. jag gör om min blogg lite sen ska jag försöka blogga ganska ofta, kommer lägga ut lite bilder ifrån senaste månaden. Hoppas du får en as grym helg!


pusssss


Niello – Svett

Medina – Natten lång

Britney Spears – Work Bitch

Jason Derulo – Talk Dirty - feat. 2 Chainz



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag videoblogga?
 Ja
 Nej
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vad tycker du om bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards