sålängedulever

Alla inlägg under januari 2013

Av victoria - 29 januari 2013 16:51

TJATJA BLOGGEN, nejmen jag driv.
Det här dagen i skolan har faktiskt varit ganska chill dock hatar jag tisdagar för att det är då jag är som tröttast. Som sagt så har jag ju ny mobil och jag är knappt inne
På facebook längre, det är inte normalt för att vara mig, är besatt av instagram istället.
Ni kommer få lite bilder på mig , o kanske en video, fick förresten en försenad födelsedags present av min pojkvän, en tröja med usa flagga på. Han är så söt. spred gärna vidare min blogg så är ni jätte gulliga , puss och kram

Av victoria - 25 januari 2013 19:32

Här kommer några bilder på mig, och mig och min bästavän. Dagarna har varit underbara med dig.

Av victoria - 25 januari 2013 19:32

Här kommer några bilder på mig, och mig och min bästavän. Dagarna har varit underbara med dig.

Av victoria - 23 januari 2013 14:19

Tja bloggen, som ni kanske inte vet så fyllde jag 14år igår. Happy Girl med sin nya mobil som hon bloggar ifrån nuuuuu, så skö.t att slippa ha sin sten till mobil. HTC One x .
Fjooooortis, vet inte hur många gånger jag fick höra det igår, men ska kanske vara ned frida, puss på er.


Bilden är tagen igår.

Av victoria - 20 januari 2013 17:11

Tjatja, jag har inte haft ork till att blogga den senaste tiden men ska försöka blogga åtminstone 1 gång ber dag, jag handla kläder igår , jag hitta as mycket alltså sjukt jävla nöjd.


Jag fyller på tisdag, 14 år  



Mina blogg in lägg kanske inte är så intressanta men jag ska börja blogga om annat också, snart då jag mår bättre.

ville bara säga att jag saknar min pojkvän något enormt....


 

Av victoria - 15 januari 2013 18:13

jag är så jävla trött på allt alltså seriöst , alla jävla tjejer som tror att dem är något ocg går runt om om dem äger hela jävla korridoren eller världen man bara ät mitt bajs för i helvete. trött på dem. 

trött på allt orkar inte skriva idag . fan hejdå 

Av victoria - 13 januari 2013 16:23

tjena, det går inte så bra att skriva med lösnaglar då men......

en liten avslappnad söndag, lat och trött som vanligt och helvetes jävla  skola imorgon, yay.

hot & spicy chips är fan as gooooooooooooooooooooooda, ett tips för demsom gillar stark!


palla skriva mer pusshej  

Av victoria - 11 januari 2013 19:48

Tjafan , jag har inte orkat blogga på ett tag har haft för mycket med skolan och skit men nufan är det fredag och jag ska bara sova hela helgen och snacka med älskling, läxor läxor läxor.............................................
.


FUCK SKOLAN ALLTSÅ, men tur att man har så bra vänner som gör allt roligt, HAHAHAH.


jag måste visa bild på in snygga pojkvän också  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag videoblogga?
 Ja
 Nej
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vad tycker du om bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards