sålängedulever

Alla inlägg under juli 2013

Av victoria - 15 juli 2013 17:12

Idag har jag varit och köpt lite nya kläder/smycken som jag vart as nöjd över. Juste, jag skriver ifrån mobilen nu , är lite små sur för det funkar inte som det ska. Men kommer lägga ut bild på det ja köpte. Orkar inte skriva så mycket mer såå pusshej

Av victoria - 13 juli 2013 18:24

             

Av victoria - 13 juli 2013 18:16

Igår hade jag världens roligaste dag/kväll , det måste vi seriöst göra om.

men hade bara tänkt att lägga ut lite bilder som jag har tagit under dem här dagarna. Ni får gärna kommentera bilderna här på bloggen eller skriva till mig privat om det är något ni tycker om eller vadsom liksom. 

och sen får ni inte glömma att skriva något som ni vill att jag tar med på bloggen.


puss <3

Av victoria - 10 juli 2013 16:10

#sommar


   

Av victoria - 10 juli 2013 16:08

       

Av victoria - 10 juli 2013 15:18

Det var ett tag sen jag jag skrev något på bloggen. 

" jag ska försöka hålla bloggen igång" osvosvosv , Ja det gick ju bra ser vi ju.

Nu på allvar ska jag börja blogga på riktigt, men jag vet inte vad jag ska blogga om!

så om ni vill kan ni kan skriva en liten kommentar om vad du tycker är intressant, jag suger ju på att skriva som ni kanske märker menmen.

jaaaaaaa juste, jag har konfimerat mig. 

Var på konfaläger i 3 veckor som jag är så jävla glad över att jag gick på, varför?

Man träffar nya människor, och jaaaaaaaaaaaaaaa är så jävla glad över det för jag har fått lära känna bland dem världens mest underbaraste personer. Fått vänner för livet.

Det är klart, det var ju inte perfekt hela tiden liksom efter andra veckan börja folk tröttna på varandra så lite bråk och sånt vart det ju men det får man ju räkna med.

Nu vill ni såklart veta vad jag fick i konfapresent!

 

- Justin bieber biljett.

- Systemkamera.

- 3 par byxor

- en bukett blommor 

 

jag är grymt nöjd över mina presenter iallafall. 

Kommer lägga ut lite bilder ifrån dem senaste dagarna, pusshej<3

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag videoblogga?
 Ja
 Nej
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vad tycker du om bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards