sålängedulever

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2013

Söndag.

Av victoria - 13 oktober 2013 17:53

Tänkte inte skriva så mycket idag, en vanlig söndag, ångest över att det är i skola imorgon. åh.

I förra inlägget så förklara jag lite om mitt liv. och tydligen så fattar inte folk vissa saker. 

jag skrev att jag skriver va jag vill för att det är min blogg, så det är ingen ide att ni liksom börjar hata, men såklart finns det ju människor till allt. Ja, det är klart att jag måste förvänta mig hat, för denna värld är ju helt cp. 

Man kan inte göra något utan att någon som komma och ge någon kretisk på ett dåligt sätt.

Om ni har något hat så va inte anonym för det bevisar hur feg du är, på riktigt alltså. stå för vad du skriver. och yttra dig inte om du inte vet något. snälla. 

och bara så ni vet så tar jag inte åt mig, för jag vet vem jag är, och jag är sååå stolt över det. och sen har jag så underbara personer vid min sida som alltid finns där. såååå tänk innan du skriver. puss.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av victoria - 10 november 2013 13:53


Av victoria - 9 november 2013 13:28

Av victoria - 9 november 2013 13:24

Tja, nu var det ett bra tag sen jag blogga senast. Det har hänt otroligt mycket dem här 2månaderna tillbaka så har och haft orkeller tid. Testar att blogga ifrån mobilen just nu. Kommer lägga ut några bilder också. Hoppas ni får en as bra dag! ...

Av victoria - 13 oktober 2013 18:04


 

Av victoria - 11 oktober 2013 15:33

Hej, jag hade tänkt att skriva av mig lite. och du väljer om du vill läsa eller inte, detta inlägg kommer handla om mig och allt runt mig. Du får tycka vad du vill, säga vad du vill. Det här är min blogg och det är mitt val om vad jag göra i mitt liv...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag videoblogga?
 Ja
 Nej
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vad tycker du om bloggen?


Ovido - Quiz & Flashcards